برضد ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام

برضد: ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام مراسم افطاری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)

 در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (476)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان . مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. امیدوارم طاعات و عباداتتان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و تک تک لحظاتتان در این ماه عزیز سرشار از خیر و برکت باشد. ممنون از این که امروز هم ما را گزینش کرده اید.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)

شروع مطلب امروز حال و هوای تابستانی دارد، دقیقا مثل آب و هوای این روزهای کشور عزیزمان. آرزومندم که زندگی و روابط سازنده اجتماعی مان هم مثل این روز ها گرم و پر برکت باشد. جهت آقا رضا قوچان نژاد هم آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم به این باور برسد که دیگر خالکوبی در کشور عزیزمان ایران قبح چند سال پیش را ندارد و به مرتبه “نقل و نبات” تنزل پیدا کرده است و میتواند با خیال راحت آستین کوتاه بپوشد!

 در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این

بانو صدیقه کیانفر بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون متاسفانه به علت خونریزی معده چند روزی است که در بیمارستان خوابیدن هستند و بیش از پیش محتاج دعاهای شما. جهت این ستاره پیشکسوت سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی و اصلاح کامل داریم.

ترلان پروانه با دندانی های لمینیت شده است و عینکی متاثر از چراغ جلوی 206، با همه خداحافظی کرد. البته جای نگرانی نیست، ترلان جایی نمیروند، بلکه فقط تا طلوعی دیگر خداحافظی کرده!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)

تا حالا بار ها تصویر های پر از علاقه امیر جعفری در کنار مادربزرگ نازنینش را دیده بودیم و شاهد بودیم که چقدر او را دوست داشت. قطعا این فراق جهت امیر و خانواده جعفری بسیار سخت هست. آرزوی صبر داریم جهت امیر جعفری هنرمند و با اخلاق.

سلفی بهرام افشاری بازیگر بلند قامت سینمای کشور عزیزمان ایران در کنار سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران مجموعه پایتخت، در پشت صحنه همین سریال.

 در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این

واقعا هنگامی که خودتان چنین شلوار و لباس هایی تنتان میکنید یک جوریتان نمیشود؟! جوری نزدیک به چندش، با چاشنی مور مور!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)

برای شاهرخ استخری در گذراندن مرحله صد و بیست و چهارم ماربازی، آرزوی موفقیت داریم.

مهدی جان چه اصراری بود که در این زل آفتاب ویدئو بارانی بگیرید؟! ردِ شلنگ روی چتر مانده.

علی انصاریان خیلی دوست دارد مثل پژمان جمشیدی در هنرهای نمایشی بدرخشد، ولی هر چه زیاد تلاش میکند، به تعداد فیلم های سوپرمارکتی کارنامه اش اضافه میشود.

سوال روز: شبنم قلیخانی دارد به چه مینگرد؟

1) کلاغ دم سیاه که قارقار را سر کرده هست، مسافر عزیزی آمده است و باید شهر را خبر کند.
2) کفتری که از آن اوج در حال آمدن است و به دنبال آن هم احتمالاً یک عزیز دگیری بیاید.
3) کفتر کاکل به سری که های های گویان در حال بردن یک خبر از یک عزیز به سمت یارش است.
4) پرنده ی قشنگی که معلوم نیست کی خواهد آمد.

عکسی از هانا کامکار، فعال ترین کامکار در اینترنت از قاب دوربین مهرداد مسیحا.

استاد پرویز پرستویی در حال فکر کردن به فضای اشتغالی که شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و مترو جهت جوانان ایجاد کرده است.

لیلا زن اوتادی طراحی ساختمان هم انجام میدهند. بدهید صورت که شما دیوار منزل را به ایشان میدهید و ایشان تصویر هایی که در خبر رسان تلگرام دیده و خوشش آمده را در قطع بزرگ روی دیوار چاپ میکند.

باز هم خاطره بازی با تصویری قدیمی از زنده یاد حسن جوهرچی و پسرش علی. روحش شاد.

عکس یادگاری صمیمانه ساناز سماواتی با مجسمه آوانس اوهانیانس نخستین کارگردان تاریخ سینمای کشور عزیزمان ایران و بانی مدرسه بازیگری در ایران.

ویدا جوان، دوستِ عکاس، دوست فتوشاپکار و پارک محل دست به دست هم این پست را خلق کرده اند.

سلفی عزیزان در پشت صحنه مجموعه “لیسانسه ها”. امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، رویا میرعلمی و سایر همکاران.

نرگس محمدی در مراسم اکران شخصی فیلم “اکسیدان” در مجتمع مگامال.

عکس یادگاری الیکا عبدالرزاقی و مهسا زن گریمور سریال “آرماندو”، تازه ترین ساخته احسان عبدی پور که بیش از 6 ماه است که در مرحله فیلمبرداری است و هنوز به آخر نرسیده.

علیرام نورایی جهت المپیک توکیو استارت زد.

شیث عزیز دم از حمایت از حیوانات زده، ولی یک توله هاسکی که شرایط و و فیزیولوژی بدن اش جهت مناطق قطبی و سردسیری مناسب است را در گرمای پایتخت کشور عزیزمان ایران نگهداری میکند. نقض حقوق حیوانات از این آشکارتر؟

علیرضا حقیقی با این پست اعلام کرد که جایگاهش را از دست داده، ولی جهت بازگشت به سنگر تیم ملی ثانیه شمار گذاشته هست. اوکی منتظریم ببینیم ثانیه شمارش درست کار میکند یا مثل روزشمار های شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران است.

وقتی آرمین خیلی ناراحت است.

وقتی آرمین خیلی خوشحال است.

وقتی آرمین حالت تهوع دارد.

وقتی آرمین خبر حمله موشکی سپاه به مقر داعش را میشوند.

آنقدر که لانتوری در جشنواره های متنوع خارجی حضور پیدا کرده هست، فیلم های کوبریک و کامرون حاضر نشده اند. نوید محمدزاده و رضا درمیشیان در فرانسه.

سلفی آینه ای یسنا میرطهماسب بازیگر جوان و آینده دار سینما که کامنت بازی اش با ترلان پروانه در زیر تصویر کاری کرده که سر کچل اش به حاشیه برود!

اگر میخواهید جملات قصار کپی پیست شده است از دیگران به نظر حقیقی و سخن خودتان بیاید، آن را در قالب یک پرسش مطرح کنید، مثل هادی کاظمی.

سامان مقدم، علی قربانزاده و یک دوست خیلی خوب در حال خارجگردی.

مهرداد جان این لبخندی که شما به خودت زدی قطعاً دنیا و کائنات را راضی به آشتی نخواهد کرد. کاملاً مشخص است که زوری و به اصرار بزرگانِ فامبل است.

محسن و مهدی در حال جستجو هستند. این که در جستجوی چه چیزی؟! بماند. لوکیشن هم که احتمالاً اندرزگو است.

گویا عزیزان دسته جمعی به باغ موزه قصر رفته بودند.

فرزاد فرزین در کنار ستاره یادبود مایکل جکسون اسطوره موسیقی پاپ، در پیاده روی مشاهیر هالیوود.

شیلا خداداد تصویری از دخترک چند ماهه اش به اشتراک گذاشت و نام او را اعلام کرد. “ساتین”خانم. آن حرف “ی” در اسم این عزیز خیلی مهم و حیاتی است واگر نبود کودک را دچار مسئله میکرد.

ترلان پروانه به روسیه رفته است و این تصویر را به محض رسیدن به هتل گرفته. احتمالاً در این چند روزی که در انجا اقامت دارد درد شدیدی متوجه اینستاگرام خواهد شد. لایک ها را هم که خودتان میبینید.

وقتی هم که یک تصویر درست و حسابی میگیرد، خودش با مسخره بازی آن را خراب میکند.

سلفی جالب شهربانو منصوریان ووشو کار خوب کشورمان در کنار مدیر جمهور و سایر ورزشکاران نامی کشورمان در مراسم افطاری ورزشکاران به میزبانی مدیر جمهور. کل تصویر یک طرف، جایگیریِ خوبِ وزیر محترم ورزش و جوانان در سلفیِ شهربانو یک طرف!

سامیه لک در حال ورود به مراسم اکران شخصی فیلم “اکسیدان” به کارگردانی حامد محمدی.

نازنین بیاتی هم در مراسم اکران اکسیدان حضور داشت.

لیندا کیانی در همین مراسم که در مگامال بروزترین پردیس سینمایی تجاری پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شده است بود. “مراعات کردن” لطف بسیار بزرگی است که از جانب بعضی بازیگران عزیز مشمول بر حال ما میشود تا بتوانیم از عکساشون استفاده کنیم. تعداد تصویر هایی روزانه به دست ما میرسد و به همین علت “مراعات نکردن” رد میشود بسیار قابل توجه است.

شاهزاده آواز کشور عزیزمان ایران همایون جان شجریان در نشست خبری یک پروژه هنری.

جواد عزتی و همسر هنرمندش مه لقا باقری هم در مراسم اکران اکسیدان حضور داشتند. مه لقا اخیراً با هنرنمایی در مجموعه “دورهمی” بسیار محبوب تر شده است است.

عکسی که مأموران امنیتی از مدیر مافیای طنزنویسی در مخفیگاهِ خود کشف کرده اند.

واکنش بهنوش بختیاری به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در شرق سوریه.

کودکان درودزنی دیگر کودک نیستند، ولی هنوز درد کودکی ارزش برایشان تازه است و هنوز در انتظار حمایت های لازم. ممنون از شیلا خداداد بابت این عکس.

شام غیرکاری هستی مهدوی با آقای کی روش. کارلوس جان این دم جام جهانی کاری نکن که هم خودت بدون کار شوی و هم تیم ما کیسه گل! یک سال دیگر صبر کن بعد هر کاری دوست داری بکن!

با این تصویر از هدیه زن تهرانی در حال محیط زیست گردی، مطلب امروز را هم به آخر میبریم. خیلی از همراهی تان ممنونیم. تا فردا، یا حق.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | تصویر | تلگرام | تصویری | اینستاگرام | مراسم افطاری | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (476)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار