برضد ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام

برضد: ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام مراسم افطاری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل امضای قطعنامه‌ محکومیت نژادپرستی از سوی ترامپ

کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهور آمریکا قطعنامه‌ای را امضا کرد که کارها خشونت آمیز و مرگبار ماه گذشته به وسیله طرفداران برتری نژاد سفید در شارلوتزویل ایالت ویرجین

امضای قطعنامه‌ محکومیت نژادپرستی از سوی ترامپ

امضای قطعنامه محکومیت نژادپرستی از سوی ترامپ

عبارات مهم : قطعنامه

کاخ سفید اعلام کرد، مدیر جمهور آمریکا قطعنامه ای را امضا کرد که کارها خشونت آمیز و مرگبار ماه گذشته به وسیله طرفداران برتری نژاد سفید در شارلوتزویل ایالت ویرجینیا را محکوم می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، این قطعنامه که با حمایت تیم کین و مارک وارنر، سناتورهای دموکرات ویرجینیا ارائه و در چند روز گذشته به تصویب کنگره درآمده، رویدادهای رخداده در شارلوتزویل را به عنوان یک “حمله تروریستی داخلی” و گروه هایی چون “ناسیونالیست های سفیدپوست، طرفداران و شرکت های حامی برتری نژاد سفید (کو کلاکس کلان)، نئونازی ها و دیگر گروه های طرفدار نفرت نژادی” را محکوم می کند.

امضای قطعنامه‌ محکومیت نژادپرستی از سوی ترامپ

این قطعنامه ضمن آنکه از دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا می خواهد تا صریحا گروه های طرفدار نفرت نژادی را محکوم کند که به نژادپرستی، افراط گرایی، بیگانه هراسی، یهودستیزی و برتری نژاد سفید دامن می زنند، به معترض مخالف نژادپرستی که در 12 اوت امسال میلادی به وسیله یکی از طرفداران نئونازی به صورت عمدی با ماشین زیر گرفته شد، افتخار می کند.

ترامپ در ابتدا این خشونت را از جنبه های متفاوت محکوم و از هر دو طرف درگیری هم از طرفداران نژادپرستی و هم از مخالفانشان انتقاد کرد. با این حال وی بعد از دیدار با تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی که علنا از لفاظی های ترامپ انتقاد کرده، مجددا موضع جنجالی خود را تکرار کرد.

کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهور آمریکا قطعنامه‌ای را امضا کرد که کارها خشونت آمیز و مرگبار ماه گذشته به وسیله طرفداران برتری نژاد سفید در شارلوتزویل ایالت ویرجین

ترامپ سوار بر هواپیمای ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: به نظر من اگر به ظهور جنبش اعتراضی ضد فاشیست موسوم به آنتیفا توجه کنید و اتفاق هایی را که رخ داده بررسی کنید متوجه می شوید که در طرف دیگر نیز آدم های بدی وجود دارند.

ترامپ در بیانیه ای که روز پنجشنبه به وسیله کاخ سفید منتشر شد، گفت: من با هرگونه تعصب مخالف هستم و از امضای این قطعنامه خرسندم.

واژه های کلیدی: قطعنامه | طرفداران | دونالد ترامپ | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار