برضد ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام

برضد: ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام مراسم افطاری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی کره جنوبی اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیی

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «اگزیم بانک» کره جنوبی یک اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیین کرده هست؛ امیدوارم شرکت‌

کره جنوبی اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیی

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران :کره جنوبی اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه های کشور عزیزمان ایران تعیین کرده است

عبارات مهم : ایران

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «اگزیم بانک» کره جنوبی یک اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه های کشور عزیزمان ایران تعیین کرده هست؛ امیدوارم شرکت های کره ای از این شرکت استفاده کرده و ما هم در پایتخت کشور عزیزمان ایران بتوانیم پروژه های خوبی را عرضه کنیم تا از این وقت استفاده مطلوبی شود.

به گزارش ایسنا، محمد علی نجفی، شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران پیش از ترک سئول در نشست خبری با حضور رسانه های کره جنوبی، به سوالات آنان پاسخ داد.

کره جنوبی اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیی

وی در پاسخ به سوالی راجع به اثرات گزینش یک شهردار اصلاح طلب جهت شهر تهران، تاکید کرد: دو عوض کردن اساسی راجع به شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاده هست، نخست آنکه بعد از 14 سال یک شهردار اصلاح طلب جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران گزینش شده است است و همچنین بعد از 14 سال شهردار و دولت و مدیر جمهور رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. از این رو مردم انتظار دارند تغییرات اساسی را در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران شاهد باشند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه ابراز داشت: بنده در دو ماه گذشته به عنوان یک عضو کابیه گزینش شدم تا در جلسات دولت شرکت کنم؛ همچنین این امکان فراهم شده است است که پرسشها و اختلافات بین دولت و شهرداری را به سرعت حل و فصل کنیم.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «اگزیم بانک» کره جنوبی یک اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیین کرده هست؛ امیدوارم شرکت‌

نجفی با اشاره به نگاه اطلاح طلبان جهت مدیریت در کشور، گفت: اصلاح طلبان از نظر مدیریت زیاد دارای نگاه اجتماعی هستند تا نگاه تغییرات فیزیکی؛ بر این اساس در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز مردم در ماه های آینده شاهد نگاه جدیدی راجع به مسایل متفاوت به خصوص مسایل اجتماعی هستند.

مدیریت جهانی به سمتی حرکت می کند که شهرها به تدریج جانشین کشورها شوند

وی گفت: در مدیریت تازه به مسئله شفافیت توجه خاص ای داریم و تلاش خواهیم کرد که مردم را زیاد در فعالیت های شهری مداخله دهیم. همچنین راجع به هزینه های شهرداری نیز سیاست انقباضی را در پیش خواهیم گرفت.

کره جنوبی اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیی

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان داشت: تلاش خواهیم کرد عوارض دریافتی از مردم و شکل مدیریت جهانی به سمتی حرکت کند که شهرها به تدریج جانشین کشورها شوند و شکل عادلانه تری پیدا کند و کسانی که درآمدهای بیشتری دارند، عوارض بیشتری را نیز به شهرداری پرداخت کنند. این موارد اصول سیاست های جدیدی است که در شهرداری اتخاذ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور خود در دو اجلاس در شهر سئول، گفت: دنیای امروز با چالش ها و پرسشها بسیار بزرگی روبرو هست؛ موضوعاتی که دو روز گذشته در دستور کار اجلاس بود هر دو مسایل مهمی است که حتی ممکن است حیات انسان ها را ترساندن کند؛ نخست جلوگیری از بی عدالتی زیاد و رشد فراگیر به نحوی که همه جامعه از آن بهره مند شوند و دیگری تغییرات اقلیمی است که شهرها و شهرداران نقش موثری در این زمینه دارند.

نجفی خاطرنشان کرد: مدیریت جهانی به سمتی حرکت می کند که شهرها به تدریج جانشین کشورها شوند، البته این فرایندی نیست که به سرعت انجام شود ولی به تدریج بر قدرت شهرها افزوده شده است و قدرت کشورها در حال کم کردن هست. از این رو فکر می کنم حتما شهرداران می توانند نقش بسیار موثری راجع به روبط بین المللی و حل پرسشها جهانی ایفا کنند.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «اگزیم بانک» کره جنوبی یک اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیین کرده هست؛ امیدوارم شرکت‌

اگر آمریکا از برجام خارج شود، ما به منافع خود نگاه می کنیم

وی نخستین نشانه از سفر خود را شرکت در اجلاس های بین المللی و نشانه دوم را گفت و گو با شهردار سئول و گفت و گو اطراف همکاری های آتی و امضای تفاهم نامه میان پایتخت کشور عزیزمان ایران و سئول بیان کرد و گفت: هر دو نشانه به نحو خوبی برآورده شد.

کره جنوبی اعتبار هشت میلیارد دلاری جهت فاینانس پروژه‌های کشور عزیزمان ایران تعیی

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: در جریان این سفر یک تفاهم نامه همکاری میان پایتخت کشور عزیزمان ایران و سئول به امضاء رسید، همچنین جلسه ای با تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ کره ای جهت پیشنهاد همکاری های اقتصادی جهت پروژه های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتم. از این رو فکر می کنم این سفر مقدمه ای جهت همکاری های وسیع تر با شهرداری کره و بعضی شرکت های کره ای خواهد بود.

نجفی گفت: در این دیدار حدود 10 شرکت کره ای حضور داشتند و ما پروژه هایی جهت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران پیشنهاد کردیم؛ علاوه بر این در زمینه های ساخت و ساز، خودروسازی، برقی کردن خودروها، مبارزه با آلودگی هوا، تبدیل پسماند و زباله به انرژی و … به شرکت های مختلفی اعلام آمادگی کردند.

وی در پاسخ به سوالی راجع به تضمین های موجود جهت سرمایه گذاری در ایران، عنوان کرد: ما در تضمین ها به دو شکل عمل می کنیم، یک شیوه آن «تضمین دولت در قبال سرمایه گذاری هایی است که در کشور عزیزمان ایران انجام می شود و دوم تضمینی است که خود شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت بازگشت سرمایه به سرمایه گذاران ارایه می کند.

نجفی در پاسخ به سوالی راجع به آینده توافق هسته ای میان کشور عزیزمان ایران و 5 + 1 و ترساندن های ترامپ در این زمینه تاکید کرد: از زمانی که ترامپ مدیر جمهور شده است حرف های زیادی زده که به آنها عمل نکرده هست، از جمله آن حرف ها ترساندن کره شمالی به حمله نظامی بود که تاکنون به آن عمل نکرده هست. راجع به برجام نیز آقای ترامپ ترساندن به خروج از این قرارداد کرده بود ولی تا کنون خارج نشده هست. از این رو معلوم نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی خاطر نشان کرد: اگر آمریکا از برجام خارج شود، ما به منافع خود نگاه می کنیم از این رو اگر کماکان بتوانیم از منافع خود استفاده کنیم، به قرارداد پایبند خواهیم بود.

در حوزه حمل و نقل می توانیم از همکاری های طرف کره ای استفاده کنیم

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به پرسش دیگری راجع به چشم انداز رشد صنعت توریسم در پایتخت گفت: پایتخت کشور عزیزمان ایران شهر بسیار جذابی جهت توریست ها به شمار می رود، این شهر هم دارای جاذبه های توریستی و فرهنگی بیشماری است و هم از جاذبه های بسیار طبیعی جهت توریست ها برخوردار هست، همین طور نمادهای مدرنی در پایتخت کشور عزیزمان ایران وجود دارد که می تواند جهت توریست ها جاذب باشد.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیر شرکت گردشگری کره جنوبی، نسبت به تسهیل رفت و آمد گردشگران میان پایتخت کشور عزیزمان ایران و سئول در آینده ابراز امیدواری کرد.

نجفی گفت: گردشگری جهت پایتخت کشور عزیزمان ایران و سئول در زمینه توسعه روابط فرهنگی و همچنین گسترش روابط اقتصادی دو جانبه بسیار مهم است.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران همچنین راجع به زمینه های موجود جهت سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: راجع به حمل و نقل ما می توانیم در سه بخش، از همکاری های طرف کره ای استفاده کنیم، نخست راجع به ساخت و ساز شرکت های بزرگ کره ای به خصوص راجع به خطوط مترو، دوم راجع به تجهیزاتی مثل واگن قطار و سیستم های الکتریکی مترو و حوزه همکاری یکسان سوم راجع به سیستم های نرم افزاری است.

بر اساس گزارش شهرنوشت، وی در آخر یادآور شد: سئول از یک سیستم نرم افزاری بسیار خوبی راجع به اتوبوس ها و مترو برخوردار است که می توانیم از این سیستم ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران استفاده کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | شهردار | همکاری | مدیریت | استفاده | شهرداری | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار