برضد ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام

برضد: ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام مراسم افطاری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی جزییات + توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده

نخستین روز از هفته جاری بود که شرکت وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد، موضوعی که مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل

جزییات + توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده

توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده+ جزییات

عبارات مهم : سربازی

نخستین روز از هفته جاری بود که شرکت وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد، موضوعی که مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح دلایل آن را تشریح و عنوان کرده است که متقاضیان واجد شرایط جهت پرداخت جریمه ریالی تنها تا آخر امسال وقت دارند.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، راجع به چرایی توقف طرح جریمه ریالی جهت مشمولان دارای حداقل هشت سال غیبت از سربازی اظهار کرد: اجرای طرح جریمه ریالی مشمولان غایب جهت تحقق دو نشانه بود. یکی اینکه افرادی که بیش از هشت سال غیبت کرده اند و وظیفه قانونی خود را انجام نداده اند بتوانند با توجه به شرایط سنی که ممکن است جهت بعضی از آنان ایجاد شده است یا موارد دیگر جریمه این هشت سال غیبت را پرداخته و از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

وی افزود: نشانه دوم نیز جهت دیگر مشمولان غایب بود که بتوانند هر چه سریعتر وظیفه سربازی خود را روشن کرده و به سربازی اعزام شوند.

جزییات + توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در سال نخست اجرای طرح جریمه ریالی سربازی بیش از 190 هزار نفر با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شده است و از این طرح بهره مند شدند، گفت: ولی در سال های بعد روند بهره مندی از این طرح کم کردن یافت و افراد کمتری اقدام به پرداخت جریمه ریالی کردند.

کمالی با بیان اینکه از نظر ستاد کل نیروهای مسلح این طرح نمی توانست به شکل دائمی اجرا شود، گفت: اجرای دائمی این طرح باعث می شد تا دیگر افراد رغبتی جهت اعزام به سربازی نداشته و تصور کنند که بعد از هشت سال می توانند با پرداخت جریمه از سربازی معاف شوند که این عنوان اعتراض بسیاری از خانواده ها را نیز به دنبال داشته و افراد بسیاری به علت اینکه ممکن است هشت سال دیگر با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شوند نه شغل مناسبی جهت خود گزینش کرده، نه سربازی ارزش را تعیین وظیفه کرده بودند و نه راهکاری در مواجهه با محدودیت های اجتماعی اعمال شده است جهت مشمولان غایب داشتند. بنابراین پرسشها زیادی را جهت این افراد و همچنین خانواده هایشان ایجاد کرده بود.

نخستین روز از هفته جاری بود که شرکت وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد، موضوعی که مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل

وی با بیان اینکه قرار بود سال 96 آخرین مرحله از اجرای طرح جریمه ریالی سربازی باشد، گفت: ولی با پیگیری هایی که انجام شد ستاد کل نیروهای مسلح آخر موافقت کرد که در سال 97 نیز طرح جریمه ریالی مشمولان غایب سربازی اجرا شود؛ ولی دیگر در سال 98 به هیچ عنوان این طرح اجرا نخواهد شد و سال 97 آخرین وقت اجرای این طرح خواهد بود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آن دسته از مشمولانی که تا آخر سال 97 سنوات غیبت ارزش به هشت سال یا زیاد از آن می رسد، اظهارکرد: این افراد مجاز هستند تا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به عضویت جهت پرداخت جریمه ریالی اقدام کنند که توصیه ما به این افراد این است که حتما اگر قصد پرداخت جریمه ریالی را دارند سریعتر نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

به خاص اگر این افراد می خواهند مبلغ جریمه را به شکل اقساطی پرداخت کنند مورد نیاز است که سریعتر و در ماه های ابتدایی سال تصمیم خود را عملیاتی کنند؛ آیا که تا آخر سال 97 باید تمام مبلغ جریمه ریالی پرداخت شده است و دیگر امکان پرداخت جریمه در سال 98 وجود ندارد. بنابراین باز هم توصیه می کنیم که این دسته از متقاضیان واجد شرایط سریعتر جهت پرداخت جریمه ریالی اقدام کرده و عنوان را به آخر سال موکول نکنند.

جزییات + توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده

کمالی اضافه کرد: گروه دوم افرادی هستند که سنوات غیبت ارزش تا آخر سال 97 به زیر هشت سال رسیده و واجد شرایط بهره مندی از این طرح نیستند. توصیه ما به این افراد این است که هر چه سریعتر جهت اعزام به سربازی اقدام کرده و خود را درگیر پرسشها و تبعات ناشی از غیبت نکنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح راجع به اینکه آینده نگری می شود که امسال چند نفر با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شوند به ایسنا گفت: امسال آینده نگری ما این است که حدود 100 هزار نفر با پرداخت جریمه ریالی از سربازی معاف شوند ولی همانطور که گفتم حتما باید تمام مبلغ تا آخر سال 97 پرداخت شود در غیر اینصورت امکان بهره مندی از طرح جریمه ریالی وجود ندارد.

نخستین روز از هفته جاری بود که شرکت وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد، موضوعی که مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل

وی در آخر با اشاره به محدودیت های قانونی آینده نگری شده است جهت مشمولان غایب سربازی اظهار کرد: برابر قانون مشمولان غایب دارای یک سری محدودیت های اجتماعی هستند که این عنوان هم خود این افراد را دچار مشکلاتی کرده و هم اینکه خانواده هایشان را دچار مسئله می کنند.

بنابراین بهتر است که مشمولان هر چه سریعتر اوضاع سربازی خود را مشخص کرده و اخبار مربوط به حوزه سربازی را تنها از افراد مرتبط با این حوزه در رسانه های رسمی پیگیری کنند؛ آیا که ممکن است بعضی منشتر شدن شایعات و اخبار نادرست به دنبال سودجویی باشند. بنابراین آنچه که در رسانه های رسمی مطرح می شود صحت دارد و مشمولان و خانواده هایشان به هیچ عنوان به اخبار و شایعات توجه نکنند.

جزییات + توقف طرح جریمه ریالی سربازی از سال آینده

واژه های کلیدی: سربازی | سال آینده | نیروهای مسلح | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار