برضد ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام

برضد: ایران تصویر تلگرام تصویری اینستاگرام مراسم افطاری اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی و مطالبات مردم ، شاندیز&quot، آخرین اخبار راجع به &quot

از اوایل سال ۱۳۹۳ که پرونده شاندیز و مطالبات مردم در دستور کار دولت قرار گرفت. سال گذشته بالاخره وظیفه این پرونده مشخص شد و نهایتا امسال دولت به هیات مدیره و ما

و مطالبات مردم ، شاندیز&quot، آخرین اخبار راجع به &quot

آخرین اخبار راجع به "شاندیز" و مطالبات مردم

عبارات مهم : پروژه

از اوایل سال ۱۳۹۳ که پرونده شاندیز و مطالبات مردم در دستور کار دولت قرار گرفت. سال گذشته بالاخره وظیفه این پرونده مشخص شد و نهایتا امسال دولت به هیات مدیره و مالکان تازه این پروژه اجازه ادامه کار و حتی تبلیغات تلویزیونی داد و به گفته یکی از مسئولان ارشد جهاد کشاورزی به زودی وظیفه همه مطالبات دولتی و مردمی در این پروژه مشخص می شود.

به گزارش ایسنا، در پرونده شاندیز مشهد که با حدود ۵۵ هکتار تصرف و تخریب اراضی ملی و کشاورزی شروع شد آنقدر از مردم به عنوان سهامدار پول گرفته شد که نهایتا مالکان شاندیز با بدهکاری سنگینی مواجه شدند و نتوانستند کار را پیش ببرند. از سوی دیگر دولت یازدهم به عنوان مدعی العموم در این پرونده ورود کرد و آن را به مقامات قضایی ارجاع داد و نخستین دستور جهت توقف این پروژه در همان سال ۱۳۹۳ صادر شد که جهت شاندیز هرگونه تبلیغی در معابر، رسانه ها و حتی صداوسیما ممنوع شد.

و مطالبات مردم ، شاندیز&quot، آخرین اخبار راجع به &quot

پیگیری این پرونده ادامه داشت تا اینکه تعداد بسیاری از مسئولان این پروژه و حتی مدیران دولتی در شهرستان شاندیز بازداشت و مواخذه شدند و حکم هایی از جمله زندان، استرداد مال نامشروع تحصیل شده، انفصال از خدمات دولتی و … جهت آنها صادر شد.

نهایتا امسال کار به جایی رسید که با معرفی هیات مدیره و مدیرعامل تازه جهت طرح پدیده شاندیز مجددا فعالیت آن از سر گرفته شد و مردم به تدریج در حال دریافت مطالبات خود هستند. البته شاندیز مجددا به تبلیغات تلویزیونی و رسانه های متفاوت از معابر شهری تا روزنامه ها و سایت ها برگشت.

از اوایل سال ۱۳۹۳ که پرونده شاندیز و مطالبات مردم در دستور کار دولت قرار گرفت. سال گذشته بالاخره وظیفه این پرونده مشخص شد و نهایتا امسال دولت به هیات مدیره و ما

یکی از مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی نیز در این زمینه به ایسنا گفت: در جهت تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و ستاد تدبیر استان خراسان که با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی تشکیل شده است هست، به زودی وظیفه مطالبات مردمی و دولتی پدیده شاندیز مشخص می شود و شرکت امور اراضی به عنوان دستگاه متولی و ذینفع در این پرونده همه ادعاهای خود نسبت به کارها مالک سابق در جهت عوض کردن کاربری را ثابت و حقوق دولت را احصاء کرده است که مقرر شده است به زودی این حقوق تحت عنوان عوارض دولتی که حکم جریمه دارد، به حساب این شرکت واریز شود.

وی افزود: مطالبات مردم نیز به زودی روند تامین و پرداخت ارزش مشخص می شود ولی شرکت امور اراضی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی در این زمینه به مردم و سهامداران این پروژه بسیار کمک کرد که یکی از آن، همکاری جهت تخریب نشدن ساخت و سازهای صورت گرفته در اراضی ملی و کشاورزی بود که البته جهت آن راهکار قانونی نیز وجود داشت.

واژه های کلیدی: پروژه | پرونده | مسئولان | کشاورزی | پدیده شاندیز | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار